Firewall

Petr Snajdr snajdr at pvt.net
Fri Jul 26 12:35:54 CEST 1996

Matousek Petr wrote:

> poustet.

> A bude jich asi brzo vic - ted se udajne prislo na to, ze pomoci
> JavaScriptu jdou sirit viry.

Hmm... :-(

> Pokud se ukaze Java jako prostredi vhodne pro sireni
> multiplatformnich viru (jedine zatim zname jsou snad wordovske
> makroviry), tak nas potes pambu. Kdyby byly schopne napadat i

BTW:Ono tech makroviru je vic.treba i pro Excel,ale to sem nepatri...
   i kdyz..kdo dnes ma vsechno nainstalovane nejake ty "stity"
   a co se stane ve vecine pripadu,kdy kliknete na DOC soubor
   na WWW serveru asi vite.Takze mozna,ze trochu i ano.

> servery...
>
> Pocitam, ze nebude mnoho firem, ktere si neco takoveho dobrovolne
> pusti do sve site.
>
> Zatim se kazdy mesic zalepuje nekolik bezpecnostnich der v Jave. Z
> cehoz vyplyva, ze kdo neustale neupgraduje svuj browser, je hazarder
> - pokud moudre nezustal u NS 1.22, IE 2.0 nebo NS 2.0 s vypnutou
> Javou.

kdyz tak o tom mluvite.Microsoft prohlasil,ze MSIE bude podporovat
pouze to co je standard.Je to pravada ? A pokud ano tak to jako
vyhazou vsechno co umi ted a neni standard ? Neodporuje si to ?

--
S pozdravem
   Petr Snajdr

This Page is worst viewed with Microshaft Internet Exploder!!