BSS na NOVELLu

Miroslav Vacura Miroslav_Vacura at p1.f30.n420.z2.fidonet.org
Fri Jul 26 16:02:34 CEST 1996

Hi Radek!

Dne Wednesday July 17 1996 14:38, Radek Vybiral napsal zpr vu jej¡‘ adres tem
byl All a obsahuj¡c¡ mimo jin‚ tyto ohromuj¡c¡ my¨lenky:

 RV> Jestli muzu poradit uplne z jineho soudku, tak pouzijte Linux. BBS na
 RV> Linuxu je otazka pul dne, od instalace Linuxu, BBS az po modemy.
 RV> Odzkouseno na "vlastni oci"

Hmmm, a je to fido-kompatibilni, umi to ANSI, AVATAR, RIP ?
Ja si myslim ze na BBS je idalni DOS. Provozuju jednu BBS na 286 a naprost
spokojenost. Je plno BBS software ktere umi telnet a uz se snad dela i neco co
umi WWW (ale to je myslim komercni produkt).

Bye
Miroslav

... Actually...not eating people is first step to making friends of people
--- FMail 1.0g
 * Origin: The Citadel BBS (2:420/30.1)