Podivny koniec list-u dec-l

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Mon Jul 29 15:47:25 CEST 1996

On Fri, 26 Jul 1996, Marek Antos wrote:

> I kdyz je to pro vetsinu starousedliku na Internetu, kteri jsou zvykli na
> "stare dobre casy" treba neprijemne, meli bychom si proste zvyknout, ze toto
> je komunikace jako kazda jina a vztahuji se na ni stejna pravidla.

Nebo si zavest jakousi "podsit", kde by stare dobre casy platily dal.
Je napr. mozne zalozit skupinu, ktera by ve sve definici mela ustanoveni,
ze "zde si muze rikat kdo chce co chce, aniz by se z toho musel komukoli
zodpovidat ... atd., a komu se to nelibi, at se sem nehlasi. Kdo se
prihlasi, vyjadruje souhlas s podminkami, cini tak na vlastni riziko, ze
se mu bude neco nelibit atd. atd." - Otaznik?

> |         "Tento zpusob leta, zda se mi ponekud nestastnym."        |

Oddelovat carkou podmet od prisudku zda se mi dosti nestastnym.

Bohumil Chalupa, KFK MFF UK
bochal at met.mff.cuni.cz