News vs. List

Dan Lukes DAN at obluda.kolej.mff.cuni.cz
Tue Jul 30 17:30:18 CEST 1996

Dne 30 Jul 96 v 11:26, RadekS at exchange.oasa.cz uvedl(a):

> Date sent:      Tue, 30 Jul 1996 11:26:26 +0200
> From:           <RadekS at exchange.oasa.cz>
> To:             <net at cs.felk.cvut.cz>, <CSINFO-L at CESNET.CZ>
> Subject:        News vs. List

> lze nekde (na chytrem miste) zjistit, zda je urcita news-group (napr.
> soc.history.war.misc) propojena s nekterym mail-listem? Listserv ma
> urciteho spravce, ale ma ho i news-group? Jestli ano, kde?

    Odpoved jsem poslal to CSINFOa. Sem pisu jen proto, abych vas verejne
vyzval k tomu, abyste priste zvazil, zda je nutny cross-posting do dvou
konferenci (CSINFO a NET). Pouziju k teto zadosti stejny dopis, jako jsem
pouzil, kdyz jsem vas o to prosil soukromym dopisem. Ostatnim ucastnikum
teto konference se omlouvam.