Talk a InterNet

Tomas Kral xkrat03 at vse.cz
Mon Jun 3 14:43:07 CEST 1996

 Hi,

 Mel bych tu jeden dotaz na komunikaci.
Konkretne to, jestli existuje neco jako TALK (IPXTALK) take pres InterNet a
ne jen na lokalnich sitich. Jde mi hlavne o moznost kontaktovani urcite
osoby, aniz bych musel byt prihlasen na stejnem serveru.
 Konkretni priklad:
  Sedim u pocitace zapojeneho v siti VSE a chci mluvit s nekym z CVUT. Znam
jeho adresu (jmeno i server), ale jelikoz tyto dve site nejsou vzajemne
propojeny (primo), tak jsem bezradny.
 Zatim jsem prisel na moznost: poslat mu Mail, at se pripoji na urcitou
konferenci (IRC) a pripojit se tez a cekat, az se objevi. Ale tato moznost
mi prilis nevyhovuje, tak bych rad vedel, zda existuje i neco jineho.
 A s tim spojeny dalsi problem: jak zjistim, zda vubec je dana osoba
prihlasena ? Lze to vubec (pri znalosti jeho IP) ?
  Pokud nekdo do dane situace vidi, prosim o jeho radu.

						Tom KING.