Talk a InterNet

Jan Prikryl prikryl at indy.felk.cvut.cz
Mon Jun 3 15:33:37 CEST 1996

> Date: Mon, 3 Jun 1996 14:59:44 +0200
> From: Petr Simek <petrsi at entu.cas.cz>
> Subject: Re: Talk a InterNet
> To: net at cs.felk.cvut.cz

> Talkovat prece muzete primo na jmeno a adresu tedy nekdo at stroj.skola.cz

Na UNIXOVE stroje (umi to i nektere DECy pod VMS). Pochybuji, ze to
umi PC pod DOSem ... musi byt schopne poslouchat na portu 517 nebo
kterem, coz bych normalne necekal.

-- JP

   Jan Prikryl                       honzo on IRC
   postgraduate student              E-mail: <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>
   Department of Computer Science    Tel: +42 2 24357417
   FEE CTU Prague, Czech Republic    Fax: +42 2 298098