Proc Microsoft nedela porty na Unix ?

straka straka at kesp.elf.stuba.sk
Wed Jun 5 10:47:53 CEST 1996

On Tue, 4 Jun 1996, Jan Kasprzak wrote:

Hi

> 	To je prave jeden z nejrozsirenejsich omylu.
> Zkusme to srovnat s Caldera Network Desktopem ($99) a Caldera Internet
> Office Suite ($250):
>
> 	Mame WordPerfect, ktery asi neni tak dobry jako Word,
> ale mame NExS, ktery je lepsi nez Excel (Excel napriklad neumoznuje
> distribuovane a/nebo viceuzivatelske zpracovani tabulek), mame Tcl/Tk,
> Postgres95 nebo Perl/Tk oproti Delphi, mame Doom (mimochodem to je hra
> puvodne pro NextStep), Quake, Abuse, xBill :-), ...
>
> 	Navic mame tuny programu pro sitove sluzby (Apache httpd,
> [...]

Ozaj co tak urobit "Zoznam programov na sieti" ?
Nieco ako index na FTP-serveroch ale taky globalny. Strucny popis programu.
A nejake hodnotenia (odporucanie).
Pripadne s najblizsim zdrojom.

Lebo niektore hore vymenovane programy sa mi nedostali doteraz do usi (a
do masiny)  a tak som bol ochudobneny ich pouzivanim.

                                                TheBenO (Ing. Peter Straka)
| KESP FEI STU Bratislava                        straka at kesp.elf.stuba.sk  |
| InterLINE                          http://www.kesp.elf.stuba.sk/~straka  |
| Unix,Tcl,TeX,C,Assebler,Gfx,Toonz,..,SGI,Sun,Amiga,PowerMac,..,Art,Zeny  |