Cesky WinPmail - ale ktery?

Vladimír Solnický {Vladimir Solnicky} <vs@utia.cas.cz> vs at utia.cas.cz
Wed Jun 5 10:59:36 CEST 1996

On Wed, 5 Jun 1996, Jiří Kuchta wrote:

> Prosim vsechny, kteri pouzivaji WinPmail a jsou tedy  potencialnimi
> uzivateli lokalizovaneho WinPmailu, aby se zamysleli a sdelili mi
> (nejlepe direct), zda ma smysl pokracovat v lokalizaci verze 2.23 !!

Nekteri moji znami, kteri nejsou v zadne konferenci a nemaji prehled o
novych verzich, pouzivaji WinPmail. Proto si dovoluji se vyjadrit.

> Kdyz jsem s tim zacinal, byla tato verze nejnovejsi, nicmene nyni je
> aktualni 2.33 s vyhledem na 2.34 (pro lokalizatory zatim 2.31, ale
> zmen nebude tolik). Predpokladam, ze po prazdninach by mohla nejaka
> chodiva verze byt a je otazkou, zda ma smysl pracovat na dvou verzich
> (bude 2.23 za 2-3 mesice jeste nekdo pouzivat?).

Pokud je otazka zda delat na dvou verzich nebo na jedne, ac budou obe
hotove ve stejnou dobu, tak si myslim, ze staci pracovat na nove verzi.
Pokud by strsi verze byla vyrazne drive hotova nebo by u nove verze
hrozilo neprijemne zpozdeni, tak povazuji za lepsi, kdyz uz bude alespon
jedna (pomerne nova a s malym poctem znamych chyb) verze zcela pocestena.

Toto muj soukromy nazor. Nevedel jsem, zda se ma odpovidat do konference
nebo soukrome -- v dopise nebyla zadna zminka -- tak odpovidam do
konference a omlouvam se vsem, kteri budou muset mackat tlacitko pro vymaz
dopisu.

V. S.

Vladimír Solnický, ÚTIA AV ČR, Pod vodárenskou věží 4,
182 08 Praha 8-Libeň, +42 2 6605/2364, telefax: +42 2 6884677,
vs at utia.cas.cz, http://www.utia.cas.cz/user_data/vs/vs-home-cz.html