Podil Microsoft internet exploreru

Juraj Panko Juraj.Panko at tuke.sk
Thu Jun 6 10:51:51 CEST 1996

			Dobry den !
According to Ladislav Rudisar.

> To je Vase prani jako pracovnika GITY Brno nebo jako WWW admina SU
> Opava?
> Vezte, ze Bill ma ted zcela jine starosti nez Windows 9X, ktere bude pak
> firma GITY tlacit svym zakaznikum.
Co ja viem, tak Gity sa specializuje na ine veci a nie na posun krabic z
WinXXX zakaznikom

> Jeho hlavnim zajmem je nyni jeho nedavno narozena dcera.
To je skutocne krasne, ako su vo firme Microsoft vsetci jedna velka rodina.
Len mi unika suvislost medzi horeuvedenym faktom a problemami sietovania
(ale casom bude BG urcite zbozsteny aj mimo hranic imperia MS a podobne
spravy z JEHO zivota sa stanu sucastou nasho bytia.

Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk