Podil Microsoft internet exploreru

Ladislav Rudisar rudisar at faf.cuni.cz
Thu Jun 6 13:40:01 CEST 1996

>Ano suhlasim s panom Rudisarom, ze takyto ten napad je zaujimavy.
>Zatial som sa s nim stretol (cca viac ako rok dozadu) na systemoch
>"Netra"
>od Sun microsystems, kde prostrednictvom www browsera prebieha cely
>managment zdrojov. (ale predsa len prikazovy riadok, je prikazovy
>riadok :-
>).

Myslym, ze nestretol. Tady to neni www browser. Vse je navazano na to
cemu se ve W95 rika Explorer ne Internet Explorer. Mozna se svymi soudy
pockejte az to uvidite.

>Treba teda povedat, ze Microsoft sa lepsi. Okopirovat Mac OS mu trvalo
>omnoho, omnoho dlhsie :-)

Uzivatele to zda se potesilo.
>--
>*******************
>Juraj Panko
>panko at ccsun.tuke.sk
>*******************

#
# Ladislav Rudisar
# European Microsoft Windows NT Academic Center (EMWAC CZ)
#    URL: http://emwac.faf.cuni.cz
# Faculty of Pharmacy, Charles University
#    URL: http://www.faf.cuni.cz, http://www.cuni.cz
# Heyrovskeho 1203, 500 05 Hradec Kralove
# Czech Republic
#
# tel. +42-49-5210835
# fax  +42-49-5210002