Podil Microsoft internet exploreru

Petr Snajdr snajdr at pvt.net
Thu Jun 6 16:41:49 CEST 1996

Ladislav Rudisar wrote:

> Myslym, ze nestretol. Tady to neni www browser. Vse je navazano na to
> cemu se ve W95 rika Explorer ne Internet Explorer. Mozna se svymi soudy
> pockejte az to uvidite.

Ano - prsne na tomhle pracuje IBM ve spojeni s desktopem OS/2 .
mimo jine budete moc najit v inetu applet JAVy a Drag and Drop ho prenes na desktop.
IBM tvrdi ( no vidim zda opravnene0,ze to vse by melo byt s polu ovladanim hlasu
dostupne ve finalni verzi OS/2 (Merlin),ktera by se mela (Ne beta !!!) octnout na trhu
v lete az (spis) na podzim tohoto roku.

> Uzivatele to zda se potesilo.

Uzivatele to potesilo,ale zi si museli pockat,ze ?
nekde se objevi pokrokova technologie.Microsoft si ji za 2 roky vsimne,pak ji
dalsi 2 roky napodobuje a dalsi 2 vychytava temer fatalni chyby.

vysledek je skoro neni nic moc.Je to jen spatne maskovana stara
verze+parl kosmetickych uprav,neprilis stabilni atd.,ale dobre se
na tom hrabou penize a uzivatele to maji nejsois "radi" :-((((((

uzivatele jiste potesilo tvrzeni Microsoftu "bezi sqvele i na 4MB" a
konfrontace s realem (ale M$ tak ve skutecnosti podporuje trh a
mohou vznikat alespon firmy,ktere se zivi odinstalovavanim Windows95)
uzivatele jiste potesila vysi cena atd.atd.atd.

--
S pozdravem
   Petr Snajdr