Ceske tisky z Netscape v ISO Latin 2

Jan Prikryl prikryl at sgi.felk.cvut.cz
Thu Jun 6 22:53:09 CEST 1996

Dobry den,

kolega tuhle vytisknul jakousi ceskou stranku z Netscape (2.0, SGI
IRIX) a divil se, ze neni cesky (stranka v 8859-2, PS font v
8859-1). Sice jsem ho presvedcil, ze to takhle vzdycky dopadne, ale
ted ten problem zase harasi v hlave me: Mam-li ceske postscriptove
fonty, mohu nejak prinutit Netscape, aby je do tisknutych dokumentu
zaradilo? Zkoumal jsem zbezne X resources, cely soubor Netscape.ad
konci mapovanim tisknutych fontu na jmena v jednotlivych narodnich
prostredich, dobra, mohu zmenit Courier na CourierCE, ale vlastni data
fontu budou asi tiskarne chybet ... nebo se mylim, a ona data se tam
svihnutim zazracneho proutku odnekad naleji? Zda se mi to vysoce
nepravdepodobne...

Takze bych se chtel optat: Je cesky tisk pres postscript mozny,
cili nic? (Spis se mi zda, ze b) je spravne, ale pro klid duse bych
rad, aby mi to schvalil jeste nekdo :-) )

Dekuju predem.

-- JP

   Jan Prikryl                       honzo on IRC
   postgraduate student              E-mail: <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>
   Department of Computer Science    Tel: +42 2 24357417
   FEE CTU Prague, Czech Republic    Fax: +42 2 298098