ISO Latin 2

sysop at bajt.cz sysop at bajt.cz
Fri Jun 7 03:53:52 CEST 1996

Hi Petr!

 II> Muze mi nekdo rict , jaky znaky se doopravdy nachazeji
 II> na 128 - 160 v ISO Latin 2
 II> Hlavne mi nerikejte , ze kontrolni :-))

KONTROLNI. Tedy: aby bylo jasno: je tam vyhrazeny prostor na ty same
ridici kody, jako jsou v 0x00 - 0x19, kdyz se jim nahodi sedmy bit. To
je kvuli ruznym terminalum a tak. Znaky tam nejsou nadefinovane zadne,
tahle oblast se dost casto pouziva na ramecky (napr. v me cestine pro
linux, ktera bohuzel jeste neni dohotovena).

Vojtech.

... Better to understand little than misunderstand a lot.
---
 þ Blue Wave/QWK v2.12 þ
 E-mail replies to this user should have the following on the first line
 of message text:        TO: Vojtech