Internet Explorer vs. Netescape

Erik Brozek brozek at tab.pvt.cz
Fri Jun 7 06:52:25 CEST 1996

On Thu, 6 Jun 1996, Jiri Novotny wrote:

 > Zaver (zcela subjektivni): Netscape je mozna o trosku lepsi, ale taky
 > vetsi obluda. Pro bezne uzivatele zadny podstatny rozdil ve funkcnosti.

Pro Vas , kteri vychvalujete MSIE , sice nevim proc ,ale to ted neni
dulezite. Vezmete si treba vzhled stranky. Kdyz uvedu aby se stranka
centrovala dostredu pomoci <DIV ALIGN="CENTER"></DIV> , tak to MSIE 2.0 CZ
vubec nerespektuje. Schvalne neuvadim <CENTER></CENTER> , ktery pouziva
pouze Netscape.Pomoci Netscapu chodi vse v pohode.A takovych to veci je
vice.

Zdravi.
  Erik Brozek               E-mail: brozek at tab.pvt.cz     Tel: +42 -361 482245
  PVT a.s,divize Tabor      Vozicka 2582,390 41 Tabor     The  Czech  Republic
  http://www-tab.cbu.pvt.cz/~brozek           http://www-tab.cbu.pvt.cz/seznam
  Moje obsobni WWW strnka                             Seznam Zdroju v PVT a.s.