listserver

Jan Prikryl prikryl at sgi.felk.cvut.cz
Fri Jun 7 08:06:48 CEST 1996

> Date: Fri, 7 Jun 1996 03:52:42 +0200
> From: sysop at bajt.cz
> To: net at cs.felk.cvut.cz
> Subject: Re: listserver

>  IP> Jestli se dobre pamatuji, volne dostupne jsou dva: majordomo, coz je
>  IP> snad sada perlovskych skriptu, a pak Kostikoinasuv listserv, (coz je
>  IP> zmet vseho mozneho krome perlovskych skriptu ;-) ) v nektere starsi
>
> A pak jeste LISTPROC, ktery se mi zda nejprijemnejsi.

To je podle meho ten druhy listserver, o nemz jsem psal, btw - trosku
jsem pomenil jmeno autora (Anastasios Kotsikonas), za coz se omlouvam.

-- JP

   Jan Prikryl                       honzo on IRC
   postgraduate student              E-mail: <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>
   Department of Computer Science    Tel: +42 2 24357417
   FEE CTU Prague, Czech Republic    Fax: +42 2 298098