Monitorovani WWW serveru

Erik Brozek brozek at tab.pvt.cz
Fri Jun 7 09:24:32 CEST 1996

On Fri, 7 Jun 1996, Pavel Just wrote:

> Na to staci TCP wraper.  Je free.
> To je take mozne zjistit ze zaznamu, ktere vyrabi TCP wraper.
> Na to staci CGI script.

 Asi jsem se spatne vyjadril.Potrebuju nejaky UCELENY software ci CGI
script, ktery by vse toto mel pohromade, a ne deset CGI scriptu , ktere
pracuji nezavisle na sobe.
 Pouzivame APACHE jako WWW server.Pokud mozno uvedte take URL , kde se da
dany software stahnout.

Zdravi.
  Erik Brozek               E-mail: brozek at tab.pvt.cz     Tel: +42 -361 482245
  PVT a.s,divize Tabor      Vozicka 2582,390 41 Tabor     The  Czech  Republic
  http://www-tab.cbu.pvt.cz/~brozek           http://www-tab.cbu.pvt.cz/seznam
  Moje osobni WWW stranka                             Seznam Zdroju v PVT a.s.