Internet Explorer vs. Netescape

Bohous Michal michal at fee.vutbr.cz
Fri Jun 7 11:44:25 CEST 1996

On Fri, 7 Jun 1996, Erik Brozek wrote:

> On Thu, 6 Jun 1996, Jiri Novotny wrote:
>
>  > Zaver (zcela subjektivni): Netscape je mozna o trosku lepsi, ale taky
>  > vetsi obluda. Pro bezne uzivatele zadny podstatny rozdil ve funkcnosti.
>
> Pro Vas , kteri vychvalujete MSIE , sice nevim proc ,ale to ted neni

Ja nevychvaluju MSIE, jen jsem konstatoval, ze to je slusne pouzitelny
soft, ktery, ve srovnani s Netscape, nema vaznejsi nedostatky.

> dulezite. Vezmete si treba vzhled stranky. Kdyz uvedu aby se stranka
> centrovala dostredu pomoci <DIV ALIGN="CENTER"></DIV> , tak to MSIE 2.0 CZ

Hm, a to je HTML 2?

> vubec nerespektuje. Schvalne neuvadim <CENTER></CENTER> , ktery pouziva
> pouze Netscape.Pomoci Netscapu chodi vse v pohode.A takovych to veci je
> vice.

<CENTER> MSIE snad umi (ted zrovna to nemuzu overit, ale umi ho Mosaic, ze
ktereho MSIE vychazi). Podobne ovsem muzeme vzit treba <MARQUEE>, coz umi
MSIE a Netscape ne. Je to snad argument o nedostatku Netscape?

Pouceni pro autory HTML dokumentu: drzte se pri zdi a zkousejte se na sve
stranky podivat ruznymi prohlizeci.

						Bohous
Bohumil Michal					e-mail: michal at fee.vutbr.cz

http://www.fee.vutbr.cz/~michal