QVTnet

Bohous Michal michal at fee.vutbr.cz
Fri Jun 7 16:25:14 CEST 1996

On Fri, 7 Jun 1996 sivak at esix.matica.sk wrote:

> prosim o pomoc pri rieseni nasledovneho maleho problemu. Pouzivame na emulaciu
> terminalu program QVTnet v3.9. Ako docielit spravne kodovanie klavesnice
> a zobrazenia znakov pri pripojeni na server ktory pouziva kodovanie podla
> stranky ISO Latin2? Pravdepodobne to funguje pomocou nejakych nadefinovanych
> prevodnych tabuliek medzi CP1250 a ISO Latin2!? Tie uz zrejme niekto urobil
> a nema vyznam nad tym sediet.

Obavam se, ze mate smulu. Nevim o tom, ze by QVTnet (v libovolne verzi)
mel nejake prekladove tabulky. Obejit se to da tabulkou na strane systemu
(mapchan v UnxiWare, SCO), ale u QVTnetu to nefunguje: QVTnet totiz
neposila ani nezobrazuje ridici znaky s 8. bitem (viz "kontrolni" znaky v
nedavnych prispevcich).

Hledate-li free telnet do MS-Windows, muzete pouzit treba ewan. Tomu na
zobrazovani muzete tabulku primo zadat, pro vstup z klavesnice ne - autor
na muj dotaz pravil, ze kdyz tak v nove verzi (ale zatim o zadne
neuvazuje).

Takze jestli nejakem lepsim free telnetu, ktery ma moznost prekladovych
tabulek na vstup i vystup, sem s nim.

						Bohous
Bohumil Michal					e-mail: michal at fee.vutbr.cz

http://www.fee.vutbr.cz/~michal