Ceske tisky z Netscape v ISO Latin 2

Jiri Kvarda kvarda at vc.cvut.cz
Fri Jun 7 16:57:43 CEST 1996

In article <199606062053.WAA02139 at ns.felk.cvut.cz>, prikryl at sgi.felk.cvut.cz
says...
>kolega tuhle vytisknul jakousi ceskou stranku z Netscape (2.0, SGI
>IRIX) a divil se, ze neni cesky (stranka v 8859-2, PS font v
>8859-1). Sice jsem ho presvedcil, ze to takhle vzdycky dopadne, ale
>ted ten problem zase harasi v hlave me: Mam-li ceske postscriptove
>fonty, mohu nejak prinutit Netscape, aby je do tisknutych dokumentu
>zaradilo? Zkoumal jsem zbezne X resources, cely soubor Netscape.ad
>konci mapovanim tisknutych fontu na jmena v jednotlivych narodnich
>prostredich, dobra, mohu zmenit Courier na CourierCE, ale vlastni data
> [...]

Dokonalejsi postscriptove tiskarny umoznuji zvolit znakovou sadu.
My mame napr. postscriptovou tiskarnu UNISYS a ta umoznuje na jejim
ovladacim panelu zvolit ze 43 moznych kodovani - symbol setu.
Tyto symbol sety maji i jiste kody (napr. 0N ~ ISO-8859-1,
2N ~ ISO-8859-2, 9E ~ Windows 3.1 L2, atd.). Tyto kody jsou prevzaty
HP PS tiskaren a daji se samozrejme pouzit i prikazech v tisku pro
jejich volbu.

--
Jiri Kvarda                       Czech Technical University
e-mail: kvarda at vc.cvut.cz         Computer Center, ICSC