Expires: a spol. [Re: Internet Explorer vs. Netescape]

Vladimír Solnický {Vladimir Solnicky} <vs@utia.cas.cz> vs at utia.cas.cz
Fri Jun 7 18:28:27 CEST 1996

On Fri, 7 Jun 1996, Petr Snajdr wrote:

> To je trochu minimalne "nepohodlne" chodit a registrovat kazde URL ,ne ?????

Nerozumim, co chcete rici. Ja jsem o zadne registraci URL nemluvil. Jen me
napadlo, ze mozna HTTP hlavicky vyse zminenych dat neobsahuji polozku
Expires:, a tak jsem tuto moznost zminil (domnivaje se, ze treba jde o
domluveny prenos dat a pan Maruna se s nekym z daneho uzlu Pavuciny zna).
Mylil jsem se. Prosim, abyste mi objasnil, co jste myslel svymi vyse
uvedenymi slovy.

V. S.

Vladimír Solnický, ÚTIA AV ČR, Pod vodárenskou věží 4,
182 08 Praha 8-Libeň, +42 2 6605/2364, telefax: +42 2 6884677,
vs at utia.cas.cz, http://www.utia.cas.cz/user_data/vs/vs-home-cz.html