JAVA a Network Computer

Petr Snajdr snajdr at pvt.net
Sat Jun 8 19:01:04 CEST 1996

Michal Krsek wrote:

> Na tomtez principu by mely byt podporovany Java Applety. Proto IMHO je
> nemuzete najit v betach MS IE 3.0 . Je to urcite lepsi myslenka (spoustet
> applety prostrednictvim OS) nez mit nejaky proprietarni prohlizec (pratele
> Netscape necht se nezlobi).

Ano.To souhlasim.OS/2 merlin to bude mit reseno jako VM snad jiz v lete
a Novell taky neco 'sliboval',ale kdy dojde slibum  naplneni nikdo nevi :-(

> Hm .. to jste skoro i ted ... Mozna jste chtel vyjadrit obavu, ze nejen Vase
> pripojeni, ale i Vase data budou u Vaseho providera ... nehlede na moznou
> neserioznost providera hrozi tady, ze operacni system serveru bude nabouran
> a Vase ciste privatni data nekdo nekomu proda (a ze by se na tom dalo
> trhnout penez) ...

Coz u normalniho servroveho OS nehrozi ???
(nejaradej bych zase neco vyprodukoval na adresu "serveru" NT,ale
IMHO toho uz bylo dost) ;-))))))

A coz kdyz jeste telefonujete.To aby clovek radej netelefonoval.
;-)))))) ( avubec posta,dopisy...)

> No cena rozhodne nebude vyrazne vyssi. NC ma mit vyrobni naklady $500 (nove
> $300). Ovsem je treba si uvedomit, kolik si k tomu kdo pripocte rabatu a
> podle nejakeho pruzkumu, ktery jsem cetl na Webu (nebyl od MS :) ) by cena
> takoveho pocitace v Evrope mela byt kolem $750 ... Tak nevim ..

No snad by tomu meli pomoct prave telefoni spolecnosti s tim,ze by cenu d"dotovali",
ale byl bych sam zvedav kdo na to pristoupi ;)))))))))

--
S pozdravem
   Petr Snajdr