ISO Latin 2

sysop at bajt.cz sysop at bajt.cz
Tue Jun 11 04:21:34 CEST 1996

Hi Kaspar!

 >  II> Muze mi nekdo rict , jaky znaky se doopravdy nachazeji
 >  II> na 128 - 160 v ISO Latin 2
 >  II> Hlavne mi nerikejte , ze kontrolni :-))
 >
 > KONTROLNI. Tedy: aby bylo jasno: je tam vyhrazeny prostor na ty same

 IK> pouzivejme prosim spravne terminy:
 IK> vyse zminene znaky jsou R"I'DICI', nikoliv kontrolni.

HUH! Tak uz jsem taky naletel! Ja se totiz vzdycky hrozne chytam za
hlavu, kdyz v televizi rikaji, ze janevimkdo KONTROLUJE polovinu
janevimceho, kdyz by tam melo byt OVLADA, pripadne RIDI. No a ted jsem
to sam napsal. ...... Zalezu do kouta a budu se tam stydet.

Vojtech.

... Open mouth, insert foot, echo internationally.
---
 þ Blue Wave/QWK v2.12 þ
 E-mail replies to this user should have the following on the first line
 of message text:        TO: Vojtech