Bill Gates (aneb: Proc si jej vazim)

Petr Snajdr snajdr at pvt.net
Tue Jun 11 17:01:52 CEST 1996

David Exner wrote:

> Kolegove,
> taky si umim predstavit i vzpomenout technicky dokonalejsi produkty, nez od
> Billovy party.
>
> Na druhou stranu si myslim, ze hlavni nevrazivost pocitacovych odborniku
> proti MS je kvuli jedne jednoduche veci. On je totiz pripravuje o vylucnost.

Vylucnost v cem ???????

> Pominu-li Apple se znamymi problemy s licencni politikou na HW, jsou totiz
> okna jedinymi operacnimi systemy, urcenymi opravdu pro uzivatele. Je hezke,

A co OS/2 ? a co NeXT ? Delal jste nekdy (samozrejme jako uzivatel) na SGI ??
a tak bych mohl pokracovat.

(Ono kdyz to nekdo nainstaluje - muze to pouzivat i clovek,ktery netusi co je to
 ovladac mysi)

> ze se vam libi Linux, ale dejte ho nejake ucetni nebo spisovateli jako

Linux neni opravdu pro bezne uzivatele .... chce to nekoho kdo to naistaluje.
(na nektere problemy chce mit prece jenom nejake znalosti.Vyhodu to prece jenom ma.
Ono nekdy moc inteligentni instalacni programy jsou vic na skodu.Co mi to dalo prace
nez jsem prisel na to jak ve win95 vypnout PnP,aby se to nesnazilo detekovat nove HW
pri startu s naslednym padem.chtel bych videt bezneho uzivatele co by delal ...)

> desktop. Nejen ze o sam nenainstaluje, ale asi ho ani nebude schopen pouzivat.
> Microsoft vidim jako nekoho, kdo obrovskym tahem umoznuje pouzivat pocitac
> jako spotrebni zbozi (se vsemi omezenimi a nedokonalostmi).

Bezny uzivatel si ovsem takove windows95 nebo snad dokonce NT nainstaluje sam
taky horko tezko.uz vidim jak uzivatel,ktery normalne pri praci otevre
v T602 command.com,zase ho ulozi - instaluje Windows95 ;-)))))))))))
a takovych je vecina....

Jinak bych neporovnaval s nesrovnatelne.

pokud budete po uzivateli "vyzadovat" nainstalovat si vse stylem  "urob si sam"
- nejsou tiu jen produkty Microsoftu .

Je hezke,ze se zminujete o Linuxu ( BTW: opravdu si myslite,ze prumerne vzdelany
clovek by ho nenaistalovel bez predchozich znalosti unixu ap. ???Nerikam vzdy,ale
ono takove NT nebo win95 taky nejdou nainstalovat vzdy.Muj znamy se s nema pral bezuspesne asi
6 hodin....)

> Omlouvam se, ze jsem se neudrzel a k zaplave zbytecnych zasilek pridavam dalsi.

BTW: jsem ted dostal obrovskou chut napsat poradny instalacni program.
Ne ze by ten stary byl nejak spatny,ale prece jen to nei vsechno a navic je tam malo bitmap :-)))))

--
S pozdravem
   Petr Snajdr