Rozsahla konference

Ing. Rudolf Brdecka BRDECKA at kam.VM.STUBA.SK
Wed Jun 12 11:37:48 CEST 1996

> Dobry den, je to trochu mimo, ale ako na Pmaila aby triedil postu
> (najlepsie podla odosielatela)? Diky.

V hlavnom menu je polozka PREFERENCES a pod nou NEW MAIL FILTERING
RULES. Tam sa da podla odosielatela, subjectu... spustit nejaku
operaciu ako napr.: move, copy, replay, forward, extract,... ale aj
spustit nejaky program. Ja to mam tak urobene, ze ak mi niekto do
subjectu napise prikaz, extraktne sa mail, spusti sa mi program, ktory
spracuje tento extraktnuty subor, nieco mu posle a potom sa ten mail
presunie do nejakeho foldra. Funguje to super. Ma to akurat tu
nevyhodu, ze to funguje len ak sa prihlasim do siete, spustim PMAIL a
zacnem citat novu postu.
Urobil som si raz taky maly test. Nechal som si bezat na jednom
pocitaci PMAIL s otvorenou novou postou a z ineho pocitaca som mu
poslal mail. Ten prvy pocitac resp. PMAIL to (po case) spracoval a
poslal mi spat spravu (tak som to mal nastavene). Keby tak PMAIL
(samozrejme nieco podobne) bezal na serveri...

Rudlo

P.S. Tato "poloautomaticka" distribucna sluzba (nieco ako listserv)
funguje na adrese skrt at dekan.sjf.stuba.sk a zaobera sa studentskym
casopisom SKRT. Ja som toho spravcom :-)
Poslite mail na tuto adresu, do subjectu napiste HELP a pride vam
prave takto spracovany mail.