PC router

Stanislav Jelen JELEN at VSZ.CZ
Wed Jun 12 11:50:41 CEST 1996

    protoze se ctyrmi ISA kartami funguje spolehlive uz rok.

Jeste jednou upresnuji dotaz :

    - Je mozne presvedcit 3COM etherlink III PCI karty aby pracovaly
v routeru spolehlive a stale? (myslim ze chyba je v nich nebo v
jejich driveru pro Novell server) Nebranim se LINUXu, ale nez jej
nainstaluji chci vedet, jestli nepohorim uplne stejne.  Takze touto
cestou hledam nekoho, kdo pripadne slepe ulocky proslapal prede mnou.
    - ma nekdo pozitivni zkusenosti s jinymi PCI kartami pouzitymi
pro tento ucel (server nebo router s vice kartami, protokoly IPX a
IP)?

                                        Stanislav Jelen

| Kamycka 1068             |                                        |
| 165 21 Praha 6           |        Ustav vypocetni techniky        |
| tel. (02) 338 4330       |       Ceska zemedelska universita      |
| fax. (02) 338 3325       |                                        |