Netscape

iVos LukAcoVic ivo at seznam.cz
Wed Jun 12 18:15:08 CEST 1996

Henrich Palo wrote:

> Dobry den,
>
> Neviete niekto, ako predvedcit Netscape, aby nahraval subory v
> binarnom tvare a nie ako ascii?
> Priklad: som v nejakom ftp:// archive a rightclickom na subor ktory
> chcem downloadnut dam "Save Link as..". A on mi to vsetko skomoli

Zminenou vadu nezpusobuje Netscape, ale spatne nakonfigurovany server (resp.
spatne prirazeny mime-type k souboru). Poklepejte na soubor pravym tlacitkem mysi a v menu, ktere
se otevre zvolte Save link as... Stejny efekt ma i soucasne stlaceni klavesy shift a poklepani na
odkaz levym tlacitkem mysi.

S pozdravem Lukacovic Ivo

--
## Seznam - Ivo Lukacovic