Netscape

Henrich Palo heno at mail.kolej.mff.cuni.cz
Wed Jun 12 18:30:15 CEST 1996

> Zminenou vadu nezpusobuje Netscape, ale spatne nakonfigurovany server (resp.
> spatne prirazeny mime-type k souboru). Poklepejte na soubor pravym tlacitkem mysi a v menu, ktere
> se otevre zvolte Save link as... Stejny efekt ma i soucasne stlaceni klavesy shift a poklepani na
> odkaz levym tlacitkem mysi.

TakZe eSte raz:
  ZmienenY Save link as... mi sUbory *.lha, *.com sIce sejvne, ale nie v
binArnom tvare. Ak neverIte, tak si to skUste. NahranY sUbor bude maT
inU dLZku. Je to nesprAvnym nastavenIm mime type. Ale ako ho nastaviT
sprAvne. Mne sa to nedarI. Asi Cosi robIm Spatne.
                   Cau, HeNo

Life is long, DNA is short
name: Henrich Palo (Heno)
e-mail: heno at mail.kolej.mff.cuni.cz