Netscape

Henrich Palo heno at mail.kolej.mff.cuni.cz
Wed Jun 12 18:58:47 CEST 1996

> A co zkusit vytvorit si novy typ a do radku File Extensions
> zadat potrebnou priponu.Mne to tak bez problemu funguje.
>
> Radek

Takze este raz :-||
Novy typ som si vytvoril. Dal som nastavenia:
Mime type: com
Mime subtype: com
File Extensions: com
RB: Save to disk

A vysledok? Nepomohlo to.
Po stiahnuti suboru pomocou Save Link As
(skuste si stiahnut napr. : ftp://ftp.kolej.mff.cuni.cz/incoming/wz.com)
sa stiahne s vacsou dlzkou (2347B vs 2361B)
                Heno

Life is long, DNA is short
name: Henrich Palo (Heno)
e-mail: heno at mail.kolej.mff.cuni.cz