Hlavicky mailu

Bohous Michal michal at fee.vutbr.cz
Thu Jun 13 14:53:52 CEST 1996

On Thu, 13 Jun 1996, Petr Snajdr wrote:

> Dobry den,
>   jak zjistit 100% v hlavickach mailu konferenci od kud dosel ?
> Da se k tomu OBECNE pouzit To:   ????
> Zda se mi,ze ne.V 99% mi totiz to: obsahuje co ma ,ale v nekterych
> pripadech je v To: neco jineho(Tj.adres je tam vic ,jine ap.).

Dotaz je trosku nejasny, ale jde-li o to, jak poznat, ktery mail prisel z
nektereho mailing listu, nejlepsi je asi hlavicka Sender: - zde treba je

Sender: owner-net at cs.felk.cvut.cz

V hlavicce To: muze byt uplne cokoliv (u mailing listu zpravidla "multiple
recepients of ...", ale, podle konfigurace treba listprocu to muze byt
skutecna adresa konkretniho prijemce).

Jestli byl dotaz myslen jinak, omlouvam se.

						Bohous
Bohumil Michal					e-mail: michal at fee.vutbr.cz

http://www.fee.vutbr.cz/~michal