Bill Gates (aneb: Proc si jej vazim)

Matousek Petr matousek at chv.pvt.cz
Fri Jun 14 11:43:12 CEST 1996

| : >     Presto i ryzi (a, chcete-li, zaryty) technik by si mel W.
| : > Gatese vazit jako vizionare, schopneho videt do budoucnosti a
| : > prinaset nove a neotrele myslenky.
| :            ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ????????????
| : Ja mam dojem, ze jsem vse co Bill prohlasuje za nove a neotrele
| : uz nekde videl ...
|
|    Presne tak. Je to prave naopak, nez pan Orava pise. Ostatni
vymysleji a
| lopoti se. A Bill Gates, kdyz vidi, ze to je dobre, tak to koupi a
upravi k
| obrazu svemu. Stalo se to uz tolikrat...
> [...]
Neda mi, abych si taky nerypnul: Stejne, jako MS, to dela mnoho
firem, predevsim ty uspesne. Zvlastni je, ze jsem v tomto smyslu
jeste neslysel nikoho nadavat na IBM, Symantec, Novell nebo Corel.
Nebo na Apple za neustale odkladani jeho noveho MacOS - co pry uz
taky bude mit preemptivni multitasking. A tak dale. Holt nadavat
Gatesovi je v mode. Navic je to znama osobnost - kdo zna z hlavy
jmeno reditele Novellu?

Dnes jsem se dozvedel (z CW 24/96) podil jednotlivych OS na Inetu:

Windows 52,0%
MacOS   26,2%
Unixy    8,8%
Ostatni 13,0%  (hlavne Amiga DOS)

Neni cele to nadavani jen symptomem tech, kteri Wintel nemiluji, a
pritom citi, ze jim svet informatiky ujizdi pred nosem? Nebo dokonce
uleta okny? Uznavam, ze bez Unixovych systemu by tu asi dnes Inet
nebyl - ale zanedlouho muze dojit prave k tomu - ze tu bude Inet
(temer) bez Unixu...
(Ne, ze bych se na to tesil - konkurence je nutna vec.)
--
 Zdravi

 + Petr Matousek                       e-mail: matousek at chv.pvt.cz +
 + PVT a.s.                            phone : +42-396-326245      +
 + Skolni 5335, 430 01 Chomutov, CZ    fax   : +42-396-27051       +