Konference, normy a hlavicky ...

Martin.Postulka at cerge.cuni.cz Martin.Postulka at cerge.cuni.cz
Fri Jun 14 13:15:42 CEST 1996

> Reference ma stejnou syntaxi jako in-reply-to (vcetne doplnujicich
> poznamek). Pokud pouzijete msg-id, obsahuje toto <local-part at domain> a
> tedy jednoznacne identifikuje zpravu i v pripade odeslani z jinych
> stroju ...

Tady me slo zhruba o to, jaky je vyznam polozky REFERENCES. Chapu to asi tak,
ze je to seznam zprav, ktere cituji, navazuji na ne, pripadne se o nich v textu
ani nemusim zminovat, ale takto na ne upozornuji. Prevazne zpravy mnou
odesilane nebo prijate od ruznych autoru. IN-REPLY-TO chapu jako specialni
pripad, obvykle zprava(y) odeslane adresatem meho dopisu.

Pochopil jsem, ze je mozna jednoznacna identifikace zpravy, ale zajimalo me,
jak ji prakticky pouzit. V pripade, ze jsem byl adresatem (jednim z adresatu)
zpravy, dobra. V pripade, ze jsem nebyl adresatem, mohl bych si vyzadat jeji
kopii (nevim ovsem jakym mechanismem - autora primo z ID zjistit neumim a kdo
jiny by mel byt opravnen mi zpravu vydat). Oboji za predpokladu, ze zprava je
archivovana.

Doslo mi, ze dostupnost zpravy neni zalezitost normy, ale konkretni instalace.
Howgh

Martin Postulka