Bill Gates (aneb: Proc si jej vazim)

Ondra Dolezal dolezalo at risc.upol.cz
Sat Jun 15 01:48:47 CEST 1996

matousek at chv.pvt.cz (Matousek Petr) napsal:

>Neda mi, abych si taky nerypnul: Stejne, jako MS, to dela mnoho
>firem, predevsim ty uspesne. Zvlastni je, ze jsem v tomto smyslu
>jeste neslysel nikoho nadavat na IBM, Symantec, Novell nebo Corel.
                                                             ^^^^^
Milerad poslouzim. Corel corporation,

- firma ktera dava ke svym produktum zdarma stovky SPATNYCH fontu,
  u kazde verze DRAWu pokud mozno pod jinym nazvem. Nevim jestli
  je proste ukradnou a prejmenuji, okopiruji nebo koupi licenci.

- firma ktera udelala CDraw 4-5-6, monstrum co udela cokoli na tri
  stisky mysitka, bez ohledu na autorovy schopnosti nebo aspon praxi.
  "Hlavne at to umi vsechno, JAK je vedlejsi..."

- proste firma ktera muze za otresne - rvave - nevkusne reklamy
  vsude kolem nas a za ubohou upravu dobre poloviny tiskovin.
  "Proc nam to ma sazet nejaky studio, Frantik to doma zvladne..."

Rozdil mezi CDraw a AI mi pripada stejny jako mezi MS Windows
a IBM OS/2. Na jedne strane superuserfriendly a miliony pritazlivych
funkci, na druhe dotazenost a spolehlivost. (ovsem OS/2 znam jen
z doslechu)

Nechci byt nespravedlivy. Za barevnou hruzu na ulicich mohou
jejich autori. Domnivam se ale, ze minimalne 3/4 z nich dala sanci
prave Corel corp. Konec, stejne jsem off topic.

...s omluvou za vas ztraceny cas
...a taky s vlastni adresou

				Ondra Dolezal
				dolezalo at risc.upol.cz