Bill Gates (aneb: Proc si jej vazim)

Martin Kamin kamin at cpress.cz
Sat Jun 15 19:36:15 CEST 1996

Dne 15 Jun 96 v 1:48 hodin mi prisel tento dopis:

>                                                              ^^^^^
> Milerad poslouzim. Corel corporation,
>
> - firma ktera dava ke svym produktum zdarma stovky SPATNYCH fontu,
>   u kazde verze DRAWu pokud mozno pod jinym nazvem. Nevim jestli je
>   proste ukradnou a prejmenuji, okopiruji nebo koupi licenci.
>
>   "Proc nam to ma sazet nejaky studio, Frantik to doma zvladne..."

Prosminte panove, ale uz to nemohu vydrzet, abych se nezeptal:

JSEM TADY SPRAVNE PRIHLASEN V KONFERENCI O PROBLEMECH
V POCITACOVYCH SITICH?

Pokud se mylim a nekdo mne o tom presvedci, ihned se odhlasim, ale
kdyz jsem se tady hlasil, mej jsem jiny pocit :-(

Mozna je to pro nekoho tvrde, ale prosim: diskutujme K VECI. Nechme
jiz toho povidani, ktere zavani zavisti, nadrazovanim, egoismem a
nevim cim a venujme se faktickym problemum nebo vy zadne nemate?
Hmmm...

Hned mohu nadhodit: Kdo mate zkusenosti z NT 4.0 Beta 2? Mame v
redakci jiz (petidenni) provoz a zatim stridave oblacno... :-)

Zdravim

Martin Kamin
redakce casopisu Connect!
kamin at cpress.cz