Bill Gates (aneb: Pro

nazir at bajt.cz nazir at bajt.cz
Mon Jun 17 04:14:11 CEST 1996

 Cowabunga,

>                         ^^^^^^^^^
> Tim jste mi dneska trochu zvednul naladu. Asi si budu muset ten clanek
 Mne take ;)))

> v CW precist. Ze by tato procenta nahonila vsechna ta graficka a
> animacni studia po svete? To se mi zase nechce verit. Jinak by me
 Cemu se Vam nechce verit?  ;^)

> jejich vyhodach a nevyhodach, ale kdo z vas nekdy videl AmigaOS? Hmm,
> zrejme nikdo. A pritom mel preemptivni multitasking uz od roku 1985.
 Ja se hlasim!  Svoji Aminku pouzivam mimo jine i k pristupu na INet...

> Protoze se ale poradne nechytl na profesionalnim trhu, tak dnes je
 Bohuzel, ale to neni dukazem nedostatku HW, ci SW, ale neschopnosti
manazeru Ex Commodore... :( R.I.P.
 Ostatne to zde nemusim vysvetlovat, jista analogie lze zde vysledovat i
pripomenutim stavu WinDOS - OS/2...

> trochu passe, i kdyz skalni fanoousci doufaji v opetovne vstani
> bajneho Fenixe = z popela. :-)
 Tak jest!
 Prvni PPC turbokarty od Amigounum zname nemecke firmy Phase5 (Blizzard,
CyberVision64, CyberStorm...) by mely byt v prodeji zacatkem pristiho roku,
nove typy Amig zalozene primo na PPC technologii by mely nasledovat v
zapeti :)   Snad uz konecne bude dostatecne vyresena i otazka ochrany
pameti...

          __
       __///                            Petr Voralek 2:420/98
       \XX/  *Nazir*  [/Team/ */AMIGA/*]        Nazir at bajt.cz

... My node is Micro$oft free.