Zamereni konference

Martin.Postulka at cerge.cuni.cz Martin.Postulka at cerge.cuni.cz
Mon Jun 17 23:00:47 CEST 1996

Martin Kamin napsal:

> JSEM TADY SPRAVNE PRIHLASEN V KONFERENCI O PROBLEMECH
> V POCITACOVYCH SITICH?

>Pokud se mylim a nekdo mne o tom presvedci, ihned se odhlasim, ale
>kdyz jsem se tady hlasil, mej jsem jiny pocit :-(

>Mozna je to pro nekoho tvrde, ale prosim: diskutujme K VECI. Nechme
>jiz toho povidani, ktere zavani zavisti, nadrazovanim, egoismem a
>nevim cim a venujme se faktickym problemum nebo vy zadne nemate?
>Hmmm...

Dovolim si drobne rypnuti. V zasade souhlasim, ze flame war jsou zabijakem
konferenci a zatezujicim balastem v newsech. Na druhou stranu si nemyslim, ze by
tema Microsoftu apod. bylo mene zajimave a melo zustat stranou jen proto, ze
vyvolava vasne. Spis naopak.

Druha vec je, jak podobne namety zapadaji do zamereni teto konference tematicky.
Diskuse na podobne tema probehla v netu asi pred (pul) rokem (? kdo si pamatuje,
at me opravi). Mluvilo se o balastu, flame war, moderovani, nepsanych pravidlech
a podobne. Pokud se prilis nemylim, k zadnemu konkretnimu zaveru to tehdy
nevedlo. Utichlo to samo, nekdo se mozna (bohuzel) odhlasil, nekdo pouziva
newsy, kde se to asi da snadnej odfiltrovat.

Mel jsem dobrou vuli najit ceskou konferenci nebo newsovou skupinu kam by se
tema Bill Gates a podobna presne hodilo, ale nepovedlo se mi to. Navic se mi
zda, a uz jsem se s tim prakticky smiril, ze tato konference ma sirsi zaber nez
proklamuje v nazvu. Aspon brano zpetne podle obsahu, napadane tema nijak zvlast
nevybocuje. Taky neni vylouceno, ze spouste abonentu vyhovuje konference presne
takova, jaka je, i s temi ulety. (Tohle berte jako provokativni napad, neumim to
potvrdit ani vyvratit)

Protoze tema Microsoftu (v te poklesle podobe jak zaznelo) se nekde diskutovat
bude, nevidim momentalne jine reseni, jak se tomu v konferencich, ktere si
chteji rikat odborne, vyhnout, nez paralelne zalozit talk skupiny, ktere by mely
v naplni presne to, co v odbornych je nezadouci a kam by mohli byt diskuteri
spravcem konference zdvorile ale promptne nasmerovani.

Nevim, jak v prehledu konferenci, nemam cas to prozkoumavat, ale v newsech jsem
nasel jedine, dale nerozvetvene cz.talk a to jeste asi ani nefunguje k tomu, k
cemu bych cekal. To kolegove na slovensku maji strukturu bohatejsi, ale zase
jsem nenasel zadne prispevky (snad za to muze muj news server). Dela to pak na
me dojem, ze se kazdy sebestylizuje, bavi se jen "odborne" a semele pritom
vsechno.

Martin Postulka

P.S. Dovedeno do dusledku, NT je taky mirne off topic kdyz existuje
winnt-l at dec2000.faf.cuni.cz nebo news cz.comp.windows.nt

>Hned mohu nadhodit: Kdo mate zkusenosti z NT 4.0 Beta 2? Mame v
>redakci jiz (petidenni) provoz a zatim stridave oblacno... :-)

P.P.S. Denunciace Corelu me nepohorsila. Naopak, netusil jsem nic takoveho, neni
to moje parketa, takze me to alespon vyvedlo z omylu. Kolega mi potvrdil, ze je
to presne tak.