Napln teto konference (was Re: MS Search Server)

Vlastimil Cudek vlasta at gity.cz
Tue Jun 25 07:41:43 CEST 1996

At 22:10 24.6.1996 +0200, Yenya wrote:

>[ Tento clanek neni o pocitacovych sitich. Je to jen uvaha o tom,
>  co do teto konference podle meho nazoru patri, a co ne. Pokud vas to
>  nezajima, nectete prosim dale. ]

>-Yenya

 Mam prakticky stejny nazor na vec, nesnasim, pokud se zde uverejnuji abidky
firem, ci podobne nesmysly.
 Nesnesu ani maily toho typu, kdy napr. pan Brozek napsal :
    .. Pokud chcete stahovat uplene vse(html stranky, obrazky,aplety ..) z HTML
stranek pak pouzije produkt SqUrl ... , tzn. pokud nekdo rika pouzijte ci
jinak prakticky prikazuje co ma kdo delat (zvlaste kdyz to neni jedina cesta).

 Sam tuto konferenci posledni dobou jen posloucham a nemam chut odpovidat na
vsetecne dotazy typu ohlasovani novych produktu od Blilika ci pod.

  Jen bych v teto konferenci snesl i odborne dotazy tykajici se WAN siti,
nemusi tu byt rec jen o Internetu ( myslim, ze nazev to podporuje ).

                                Vlasta

PS: Pokud jsem se svymi nazory nekterych lidi dotkl, pak poslete rozhorcene
odpovedi jen na mou soukromou adresu.
| Vlastimil Cudek              |                                  |
| I-net manager & Syst. admin. | student of Silesian university   |
| addr.: GiTy                  | addr.: Bezrucovo nam. 6, Opava   |
|        Marianske nam.1, Brno |        The Czech Republic        |
|        The Czech Republic    | e-mail: cud20um at axpsu.fpf.slu.cz |
| tel: +42 5 43212378  fax: +42 5 43211036                        |