Napln teto konference

elzet at bajt.cz elzet at bajt.cz
Thu Jun 27 04:15:17 CEST 1996

IP>Samozrejme. Takze pouze ideove navrhy:

IP>Var 1)
IP>Mozna my stalo za to udelat 2 konference NET1 a NET2 na stejnem
IP>listervu jako NET a nejaky perlovsky skriptik, ktery by prijimal
IP>zadosti jednotlivych ucastniku teto konference a postupne je prerazoval
IP>podle jejich prani, aby se nemuseli odhlasovat a prihlasovat.
IP>A kdo novy by se chtel prihlasit do NET, tak by se ho to nejdriv
IP>zeptalo, kam vlastne, aby mel hned od zacatku jasno.
IP>To by bylo rovnopravny deleni.

IP>Var 2)
> [...]

K tomuto navrhu se pripojuji. Mam dojem, ze NET je u nas nejvetsi
konference (pred par mesici mela pres 400 ucastniku, ted to asi zase
bude vic). Vsiml jsem si, ze jsou tu nekteri ucastnici, kteri vyzaduji
urcitou puritanskou cistotu, a kdyz se jim porusi, zacnou "provinilce"
hned okrikovat. Coz je skoda, protoze se zarazi proud zprav, ve kterych
tu a tam neco zajimaveho nebo aspon zabavneho prece jenom je.

Pro ryze sitarskou konferenci bych navrhoval, aby mela ve svem erbovnim
nazvu jasne dano, ze je jen o technicke problematice veci. Neco jako
NET-ONLY nebo tak nejak... A NET at zustane otevren vsemu, vcetne
obcasneho "bohapusteho placani" i informacim o novinkach MS pro site
etc. A pokud by si nekdo dovolil prohresek v NET-ONLY, dostal by co
proto, ale mel by moznost si pofoukat bolistku jinde, tedy v NETu:)

Upokojilo by to vsechny a kazdy by mel volnou drahu pro svou expresi.
Myslim, ze nejsem sam, kdo by odebiral obe takove konference.

S pozdravem

L. Zajicek, Bajt