Skoro off topis / MS ....

Jiří Kuchta kuchta at dean.fee.vutbr.cz
Fri Jun 28 15:16:17 CEST 1996

Dne 25 Jun 96 v 22:51, napsal(a) Biolek, Jaroslav:

> Nejmenovany zastupce MS navstivil zastupce Vasi fakulty, aby je
> informoval jak
> vse proceduralne udelat. Jednani zaclo tim ze zastupci Vasi fakulty se
> vrhli na marketingoveho
> zastupce s dotazy na nedokumentovane funkce DOSu atd. atd..     dnes jiz
> skoro modni pisnicka
> Az po case doslo na podstatne veci a to jak skutecne vykazovat

Vis Jardo, ono pro kazdeho je podstatne neco jineho. Ja bych se
treba rad dopatral nekoho, kdo by mi rekl, kde vzit chodivy ovladac
na obecnou tiskarnu, nebo proc po instalaci W95 tam nemam Explorer
(nebo z marketingoveho soudku: zda na nakupy Select se vztahuje ta
reklamni akce s Cinemanii a pod). Tak se nediv, ze pri politice
kterou MS zastava (tj. absolutni nedostupnost pro lidi), se na
dotycneho vrhli, protoze to byl ZASTUPCE FIRMY - jineho nevideli a
asi uz v zivote neuvidi.

> FI MU: Jo....a co je to ten Excel......
> MS: ...............................................................Hawk
> alias hluboke ticho

No bodejt. Precti si kdesi v odbornem tisku zminku o rozsireni
tabulkovych kalkulatoru u nas. Vysoce vede Quattro Pro a pak jsou
teprve ostatni (Calc602, 123 a Excel). Vypada to, jakoby kazdy, kdo
se nechce znemoznit, musel znat produkty MS. Asi se ten pomer v
posledni dobe trochu meni.

----
|Ing. Jiri Kuchta   (Jiri Kuchta)                                  |
|Technical University of Brno                                      |
|Faculty of Electrical Engineering and Computer Science            |
|Department of Computer Science and Engineering                    |
|Bozetechova 2; CZ-61266 Brno                                      |
|tel: +42-5-7275-222           E-mail:  kuchta at fee.vutbr.cz        |
|     +42-5-43167-322                                              |
|fax: +42-5-41211141           Fido:    2:421/13.7                 |

----