Jak pokracovat v prerusenem prenosu pomo

Ladislav Rudisar rudisar at dec51.faf.cuni.cz
Sun Jun 30 09:09:45 CEST 1996

>Dotaz(y) je smerovan vsem, kteri maji zkusenosti z FTP klienty:
>
>- v redakci si uz tri dny neuspesne stahujeme SQL server z Emwacu (30
>MB), ale vzdycky (pokazde jinde) to spadne - potrebujeme tedy odkaz
>na FTP klienta, ktery umi na preruseny prenos navazat a v nem pak
>pokracovat.

Nejde jen o klienta, ale musi to take podporovat server, coz u nas neni
splneno, nebot pouzivame IIS a ten reget neumi. Pouzivate-li MS TCPIP
muzete jet pres Netbios - pripojit si disk:
net use x: \\dec2000\emwac /User:InternetGuest
bez hesla
a pak copy  ...  ..
(musite mit v souboru lmhosts radek:
193.84.85.4      dec2000
)
Toto je stabilnejsi nez nekteri freeware klienti ftp.
Ja pracuji na stanici Windows NT, kde pouzivam utilitu ROBOCOPY
z resource kitu, kterou povazuji za idelani. Muze spadnost na cas (i
hodiny)
spojeni mezi Vami a mistem downloadu, muze Vam spadnout modem atd.,
presto download pokracuje od mista preruseni. Toto reseni je pouzitelne
tam,
kde je mozne se dostat pres Netbios.

>- dalsi otazecka se vaze na klienty pro FTP pro Windows prostredi.
>Existuje nejaky klient, ktery zvlada komunikaci i pres proxy? Umi to
>Netscape Navigator i Microsoft Explorer, ale radi bychom pouzivali
>bezneho (inteligentnejsiho - treba, aby umel stahovat i adresare)
>klienta. Nase sit ma pristup do CESNETu pres proxy server. Muzete
>neco doporucit?

IE i Netscape komunikovat pres proxy umi. Pouzivam IE a ten stahovat
adresare neumi, na to pouzivam ROBOCOPY a WS_FTP, ale ti zase
nekomunikuji pres proxy.

Jinak jeste k tem problemum s downloadem - kdysi tu nekdo tusim z PVT
popisoval stejne problemy a po vyrazeni proxy projel download hladce.
Vse
dosti zavisi na dobrem nastaveni proxy.

>Diky za odpovedi
>
>Martin Kamin

#
# Ladislav Rudisar
# European Microsoft Windows NT Academic Center (EMWAC CZ)
#    URL: http://emwac.faf.cuni.cz
# Faculty of Pharmacy, Charles University
#    URL: http://www.faf.cuni.cz, http://www.cuni.cz
# Heyrovskeho 1203, 500 05 Hradec Kralove
# Czech Republic
#
# tel. +42-49-5210835
# fax  +42-49-5210002