Kamenici a Netscape

Bohous Michal michal at fee.vutbr.cz
Sat Mar 2 06:20:55 CET 1996

Jan Schmidt (schmidt at cs.felk.cvut.cz) wrote:
: Petr Lampa:

: > - udrzuje zvoleny kontext jazyka a kodu v postfixu URL
: ...
: > - pro vkladani postfixu do URL provadi plnou analyzu HTML

: Co rozumite postfixem URL? Je-li to ?search-string, pak viz namitku
: J. Kuchty proti takovym URL - pry se nekesuji (ja sam jsem to neoveroval).

Vyzkousejte si to. Napr. dokument Welcome.html ma dva exemplare:
   Welcome.html.cz a Welcome.html.en - timto postfixem je dano rozliseni
jazyka. Dalsi postfix rozlisi kod, napr.
   Welcome.html.cz.CP-1250 nebo Welcome.html.cz.ISO-8859-2
Podotykam, ze zatimco postfix urcujici jazyk zpravidla reprezentuje skutecne
existujici exemplare souboru, postfix oznaceni kodu je fiktivni, urcuje
jen serveru typ prekodovani.

						Bohous
Bohumil Michal					e-mail: michal at fee.vutbr.cz

http://www.fee.vutbr.cz/homes/michal