Dial-up pripojeni pres Win NT do Internetu

Igor Lazo ILazo at merlin.cz
Sun Mar 3 20:29:04 CET 1996

> Zdravim vsechny,
> rada bych vedela odpoved na nasledujici otazku?
> Pouziva nekdo dial up pripojeni Windows NT do Internetu ?
> Jakym zpusobem  a s jakym softwarem ?
> Zkousime RAS a Netscape Gold a nechce nam to dohromady chodit. Netscape se
> stale snazi jit pres sitovou kartu a ne pres seriovy interface, take v
> seznamu sitovych interface postradam neco jako Dial up serial interface

  Nic takoveho jako "Dial-up interface" mezi "Installed Adapter
Cards" opravdu nenajdete, avsak mezi "Installed Network Software"
se nachazi polozka "Remote Access Service". ( Mluvime o konfiguraci
pres Control Panel / Network, ze ano ? ) Tam se da leccos nastavit,
nicmene: pro pripojeni na Internet se musi konfigurovat predevsim
prislusny zaznam v Phone Book. Podrobnosti zjistite po precteni
napovedy "Remote Access and the Internet" v grupe "Remote Access
Service".
  Z toho, co jste napsala, soudim, ze nemate nastavenou adresu DNS.

Pro presnejsi diagnostiku doporucuji tento postup:

Mejme Internetovsky pocitac X.Y.Z.W = text1.text2.text3.text4
kde X, Y, Z, W  - cisla
    textN       - textove retezce

 IF ( ping X.Y.Z.W nechodi )
   obecny problem s pripojenim - ctete napovedu nebo lepe manual
 ELSE IF ( ping text1.text2.text3.text4 nechodi )
   potrebujete a nemate nadefinovanou adresu(y) DNS
 ELSE
   problem neni v konfiguraci RASu, ale v aplikaci.

> Konfiguruje se v takovem pripade take loopback ?

Pokud myslite TCP/IP loopback, tak ne. Jinak nevim, ale zrejme ne.
Prinejmensim jsem nikdy nic takoveho nedelal a zatim vzdy to chodilo.

Doufam, ze jsem se do toho prilis nezamotal.

S pozdravem

-
-Igor Lazo
-