Dial-up pripojeni pres Win NT do Internetu

Marta Vohnoutová marta at plz.pvt.cz
Mon Mar 4 10:39:18 CET 1996

diky, mate pravdu, byla to default gateway. Je zajimavy, kam si to ty NT zapisou, nejdriv jsme def. gateway pridali rucne i do scriptu a byla videt v
rout. tabulce - Netscape se rozbehl. Pak jsem tu informaci o default gateway vyndala ze scriptu a NT prebootovala (def. gateway z rout. tabulky logicky zmizela) cekala jsem tedy (logicky ?), ze Netscape zase nepujde, ale ejhle od te doby to slape jako hodinky (bez default gatewaye.. jako kdyby se prorazil spunt).

marta