NFS pro WIN3

Petr Opletal petr at econ.muni.cz
Mon Mar 4 18:23:28 CET 1996

Dne  4 Mar 96 v 16:34, Robert Hanzlik napsal:

> No co se tyka DOS, ale i wokennich NFS klientu, tak mohu jen doporucit
> XFS. Beha celkem bez zavad a hlavne je jednoduche.

Souhlas. XFS je jednoznacne nejpruhlednejsi/nejpouzitelnejsi.
Vyzkousel jsem (skoro) vsechno, co se dalo sehnat (vcetne tech
komercnich "na overeni", dokonce jsem mel i PCTCP).

Petr Opletal, katedra rizeni ESF MU Brno, Zelny trh 2/3, 657 90 Brno
petr at econ.muni.cz, tel. (42-5) 43321209 - 254, fax 42214769