No subject

Marek Antos antos at cuni.cz
Mon Mar 4 22:19:20 CET 1996

At 16:36 4.3.1996 +0100, Barvenicek.Martin/4200/HSP at hsp6.ccmail.x400.cez.cz
wrote:
>     mam dotaz , neni nekomu znamo ,kde by se dal sehnat pocitac pristupu
>     na www-pages  pro Alphu ???

Nevim zda je to presne to, co hledate, ale neco byste mozna nasel na moji
strance

http://www.cuni.cz/~antos/pocitadlo.html

Jsou tam jednak informace, jak vyuzivat "moje" verejne pocitadlo a jednak
odkaz na misto, odkud se da mnou uzivany software stahnout. Nasledne jej
muzete nainstalovat na Vas server, nejsou s nim prakticky zadne potize.

Zdravim,
| Marek Antos                       |   Casopis Connect!            |
| Network Administrator             |   Computer Press              |
| e-mail: antos at cuni.cz             |   WWW: http://www.cz/cpress   |
| WWW: http://www.cuni.cz/~antos    |                               |