SIGNATURE v PMAIL

Vladimir Michl MICHLV at infnw.upol.cz
Tue Mar 5 09:45:44 CET 1996

> Vazeni pratele e-mailu,
>
> Muzete mi prosim poradit, ci spise vyjmenovat mozne pricniny, proc PMAIL
> nepripojuje inetsig.pms (soubor se signaturou) k odesilanym zpravam?
>
> Mam ucet ve na dvou serverech, na obou stejne nastaveni pmailu i stejny
> inetsig.pms. Na jednom to chodi a na druhem ne.

  Zaznel tu nazor na dlouhou cestu k home mailboxu.
  S tim bych asi souhlasil.

  Ja jsem mel podobny problem. Kdyz jsem mel nastavenou cestu asi
takto:
        SERVER/svazek:toto/je/cela/cesta/k/mailboxu

   tak jsem k dopisum signatury nedostal, at jsem delal cokoliv.
Potom ciste nahodou jsem cestu zadal ve tvaru:

         n:\mailbox

     kde n je muj domovsky adresar v nemz mam mailbox, pak jiz byly
signatury pripojovany bez problemu.

                            At se Vam problem podari vyresit

                                                        Vladimir Michl

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV at risc.upol.cz                                      *
*           Vladimir.Michl at upol.cz                                   *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *