Placeni pres Internet

Ing. Petr Macoun braun at login.cz
Wed Mar 6 11:18:14 CET 1996

On 5. března 1996 21:21, Erik Brozek[SMTP:brozek at tab.pvt.cz] wrote:

> Chci se zeptat ,jestli nekdo nevi kde by se v CR dal oficialne sehnat
>HOT DOG.
> Na internetu se da stahnout z URL : http://www.sausage.com/download.html
>a pak si dokoupit licenci,ale vite jak je to s tim placeni pres internet.

Dobry den,

	ja se priznam, ze moc nevim, jak je to s placenim pres Internet.
Jedna se mi o to, ze pokud patrim mezi stastlivce (?) s mezinarodni
kartou, vyplnim jeji cislo v prislusnem policku formulare a odeslu.
Znamena to, ze tohle staci udelat pro to, aby si nekdo ve Statech
z meho uctu odebral prislusny obnos? Nebo je to treba potvrdit
necim na urovni podpisu, aby se to nedalo zneuzit?
	Cislo karty (a expirace) funguji casto jako vstupenka
do jinak nepristupnych oblasti nekterych WWW serveru; co
mi brani zjistit si cislo cizi karty a pouzivat ho timto zpusobem?

Ma s tim nekdo nejakou zkusenost?

Ing. Petr Macoun
B. Braun Medical Praha s.r.o.
Cigankova 1861