WWW pro WinNT

Martin Chalupek cha20um at fpf.slu.cz
Wed Mar 6 13:12:20 CET 1996

On Wed, 6 Mar 1996, Milan Jenis,st.91/96 wrote:

> Dobry den,
>
>     Mohl by nekdo doporucit nejaky slusny software pro WWW-server na WinNT?
>
>                                             Dekuji

>         Milan Jenis                   e-mail: MJENIS at kinf.fme.vutbr.cz
>
>      Student VUT Brno, fakulta strojni, Ustav Automatizace a Informatiky

Ja jsem pred nedavnem nainstaloval Web server pod NT od EMWACu. S jeho
dojmy o jeho provozu nemohu slouzit (vzhledem ke kratkosti doby provozu).
Co vsak mohu smele tvrdit je to , ze jeho instalace probehla rychle a bez
problemove.

tady jsem ho stahnul:
            http://emwac.ed.ac.uk/html/internet_toolchest/https/software.htm
tady se budou objevovat me dojmy z jeho provozu:
            http://pavouk.fpf.slu.cz/joko/webserv.htm

                                     Martin Chalupek alias Joko
                                     cha20um at axpsu.fpf.slu.cz