Placeni pres Internet

Erik Brozek brozek at tab.pvt.cz
Wed Mar 6 16:22:08 CET 1996

On Wed, 6 Mar 1996, Pavel Janecek wrote:

> Casto se take pouziva secure option pro transakce podobne temto, t.j.
> lokatory zacinaji  https://.......... Treba infomagic v U.S. toto
> pouziva.

 Pokud Vim ja tak hodne firem ma udelano to,ze cislo sve platebni karty
nesdelujete po Interetu ,ale maji vyhrazene nejake telefonni cislo ,pres
ktere se da pouze k nim volat zdarma a na tomto cisle sdelite svoje cislo
uctu.Ma to jednu vyhodu oproti placeni pres Internet, ze nikdo nezjisti
cislo vaseho uctu ( pokud Vam neodposlouchavaji telefon )a nemate s tim
zbytecne problemy.

Zdravi.
  | Erik Brozek               e-mail : brozek at tab.pvt.cz                 |
  | PVT a.s. ,divize Tabor     phone : +42 -361 482245                   |
  | Vozicka 2582 , 390 41 Tabor  fax : +42 -361 281348                   |
  | The Czech Republic           FTP : ftp://www-tab.cbu.pvt.cz/~brozek  |
  | Europe                       WWW : http://www-tab.cbu.pvt.cz/~brozek |