Placeni pres Internet

Radim Bartos rbartos at cs.du.edu
Wed Mar 6 18:47:37 CET 1996

> Jestli tomu dobre rozumim, tak moje banka to proplati te firme a pokud
> ja pak prohlasim, ze jsem ten vydaj neudelal, musi to moje banka nejak
> vytlouct z te firmy, aby mi to mohla vratit. Tezko to asi vrati ze sveho.
> Ale jak to ta banka od nejake te firmy vymaha? Na zaklade ceho?
> --
> Tom Mueller

Banky nesou riziko zneuzitych karet. Je to kalkulovany risk, kde se snazi
udrzet rovnovahu mezi pohodlim pro zakaznika a minimalizaci skod. Mimochodem,
u pravych kreditnich karet se penize neberou automaticky z uctu, zakaznik
plati jednou za mesic a v tomto okamziku ma moznost rozhodnout co zaplati a co
ne.
--

Radim <rbartos at cs.du.edu>