winmail vs pmail

Vladimir Lieberzeit lieber at cs.felk.cvut.cz
Sat Mar 9 13:11:22 CET 1996

>     Dobry den
> Sveho casu jsem poslal na tuto konferenci mail se subj.mail vs pmail.
> Jednalo se moznost poslani Inet posty jednotlivym uzivatelum wfw,
> kteri pouzivaji winmail. Pochopil jsem, ze tuto situaci umoznuje
> vyresit nejaka Gateway, Unix , Win NT. Vsechna reseni jsou ovsem pro
> nasi firmu ponekud nakladna a vzhledem k tomu, ze firma je napojena
> na Inet pres komutovanou linku pres 1 Pc, kde se provozuji Win95,
> neni mozne automaticke rozesilani posty. Zajima me tedy moznost
> posilat  postu z Pegas mailu do Win mailu, doufam, ze to jde
> [...]

V nejblizsi dobe budu mozna pracovat na projektu, ktery by tento
problem mohl vyresit. Slo by o program pro Win95 a Win NT, ktery by
bezel na pozadi a automaticky se jednou za cas pripojil do Internetu
(primo nebo prostrednictvim RAS), stahnul maily a distribuoval je
jednotlivym cilovym adresatum prostrednictvim Windows-mailu.
Umoznoval by stejnym zpusobem i maily odesilat. Nebylo by treba
dokupovat zadny dalsi SW.

Problem je v tom, ze firma, ktera by tento projekt realizovala, je
komercni - takze by to nebylo zdarma. V tuto chvili se prave
rozhoduje, jestli by se takovy projekt vubec vyplatil. Chtel bych
proto poprosit vsechny zajemce o neco takoveho, jestli by se mi
neozvali, abych mel alespon zakladni predstavu o zadanosti popsaneho
programu. Pokud by se projekt realizoval, prvni verze vysledneho
programu by mohla byt dostupna koncem dubna nebo v kvetnu.

Ostatni prosim o prominuti mirne komercniho ladeni tohohle
prispevku, ale myslim, ze je v zajmu nas vsech mit co nejsnazsi
pristup k Interneti poste.

S pozdravem,

V. Lieberzeit

| Ing. Vladimir Lieberzeit              | "Violence is the last refuge |
| LIEBER at CS.FELK.CVUT.CZ                |  of the incompetent."        |
| Department of Computer Science, FEL   |                              |
| Czech Institute of Technology, Prague |                Salvor Hardin |